2013. november 28., csütörtök

Újra egy finom sütötökös recept, most desszertnek!

Ne legyen olyan unalmas, hogy egyszerűen csak megesszük a sütőben sült tököt :) Én legalábbis igy gondoltam tegnapelőtt amikor a piacról frissen hazahozott sütőtök elkészült. Gondoltam a felét kicsit felturbózom. Egy darabot villával összetörtem, leőröltem a mákdarálón néhány szem mandulát,, ezzel valamint kevés őrölt fahéjjal és vanilia aromával izesitettem még. Összekevertem, tetejére néhány szem aszalt vörös áfonyát és pár mandulaszeletet tettem. Pillanatok alatt kész is volt. Nagyon jól harmonizált mindegyik összetevő a sütőtök izével. Finom lett!
Este vacsorára salátát készitettem. Édeskömény, kigyóuborka, egy pici lilahagyma, kis fej paradicsom, reszelt sárgarépa, kevés mirelit kukorica felengedve, kockára vágott sült sütőtök pici  szölőmagolajjal elkeverve. Ennyi volt és már kész is volt a vacsora. A tetejére az édeskömény zöldjét tettem. Nagyszerű ize van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése