2011. július 11., hétfő

Mákos finomság.

Nem rég olvastam egy gyors receptet, ami mákkal készült. MIVEL NAGYON SZERETEM A MÁKOT úgy gondoltam emlékezetből megcsinálom. Nem irtam le, igy ahogy gondoltam úgy csináltam, és nagyon finom lett.Egy bögre vizet feltettem forralni, egy picike sót adtam hozzá, majd beleöntöttem kb. 1 evő kanál kukorica darát, és 2 evő kanál rizs darát és két evőkanál darált mákot. Beleszórtam egy kevés mazsolát, és forrástól kezdve kb 5 percig főztem lassú tűzön. Mikor sűrű lett és megpuhult a dara, kevertem bele egy kevés mézet. Tálra rakva friss málnával szórtam meg, ami nagyon jól harmonizált az izével. Olyan gyors és finom étel, mindenkinek ajánlom. Persze lehet akár búza darával, vagy csak kukorica illetve rizs darával is késziteni. Biztos ugyanolyan finom lesz. JÓ ÉTVÁGYAT HOZZÁ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése