2015. május 28., csütörtök

Kakaós kevert süti egyszerűen és nagyszerűen!!!

Ezt a receptet ma variáltam át, egy az interneten feltett kakaós sütiből. Az eredeti receptet a NOSALTY osztotta meg. Én kicst átvariáltam, egyrészt gluténmentesre, másrészt lehet az eltérő lisztek miatt az eredeti valószínű száraz lett volna.
Hozzávalók:
20 dkg liszt ( nálam 8 dkg kukoricaliszt, 6 dkg. fehér rizsliszt, 3 dkg.mandula liszt és 3 dkg. kókuszliszt )
2,5 evőkanál cukrozatlan kakaópor,
1 teáskanál utifűmaghéj
1 teáskanál szódabikarbóna
1 tojás
1 kefír és 1 natur Actívia joghurt
1 dl olaj,
 1 teáskanál stivia,
A tetejére friss eper
A száraz hozzávalókat jól elvertem. Egy tálba beleütöttem a tojást, hozzákevertem a joghurtot és a kefírt, majd a szárazanyagokat is bele kevertem. Végül az olajjal alaposan kikeverten.
olajozott, lisztezett tepsibe simítottam, és l80 fokon, előmelegített sütőben 30 perc alatt készre sütöttem. Rendkívül könnyű, és kellemes sütemény :)
Nagyon finom lett!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése