2014. október 22., szerda

Sós apró sütemény glutén mentesen

Ma valami egyszerű és gyors sós kekszet szerettem volna készíteni.
 A recept a következő lett. 25 dkg lisztet ( kukorica, hajdina, barna rizs, köles, amaránt, tökmag vegyesen) és egy kanál útifűmag héjat összegyúrtam kevés sóval, egy késhegynyi szódabikarbónával, 10 dkg kókuszolajjal egy egész tojással és egy tojás sárgájával, valamint annyi tejföllel amennyivel összeállt.(  1 dl ).

Tepsi nagyságúra nyújtottam és a gyúrólapról az előre kókuszolajjal kikent tepsibe csúsztattam. A maradék tojásfehérjével megkentem, megszórtam szezámmaggal és őrölt köménnyel, derelyevágóval felkockáztam és már ment is az előmelegített sütőbe. 15-20 perc alatt 180 fokon készre sült. Könnyen ki lehetett venni a tepsiből, nem töredezett, nagyon finom lett. Ez egy egyszerű, gyors, és fincsi recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése